Echt de allerlaatste dag in Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu Echt de allerlaatste dag in Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu

Echt de allerlaatste dag in Canada

Blijf op de hoogte en volg Amke & Jeroen

26 September 2012 | Canada, Vancouver

Aangezien we pas om 16 uur zouden vliegen, hadden we nog een een ochtend om door te brengen in Vancouver.
In het begin van de vakantie zijn we in Stanley Park geweest en daar zijn we nu nog een keer naar terug gegaan in de hoop dat de bomen daar al herfstkleuren hadden.
Helaas was dat niet het geval, maar ondanks dat hebben we toch weer genoten in het park. Uiteraard hadden we er weer prachtig weer bij en hebben we op een bankje in de zon met een koffie/cappuccino zitten genieten van de afgelopen 3 weken.
Helaas was het nu echt afgelopen en moesten we richting het vliegveld. Daar hebben we eerst de auto ingeleverd en zijn toen gaan inchecken. Daar bleek dat beide koffers veeeeeel te zwaar waren en we of dingen weg moesten gooien of proberen zoveel mogelijk in de handbagage te proppen. Uiteraard is het dat laatste geworden en zo waren de koffers mooi op maximaal gewicht.
De handbagage was alleen niet meer te tillen..... :-)
Na een tijdje op het vliegveld rond te hebben gehangen, mochten we dan eindelijk het vliegtuig in, maar niet voordat er weer eens gezegd was; "Dutch women are very tall!"
Nou was die Canadees zelf maar 1.60 hoog, dus dan is vrij snel alles heel lang. :-)

Na een lange, maar verder wel prima vlucht zijn we weer terug in Nederland. Helaas wel, want we hadden nog wel 3 maanden in Canada willen blijven! Maar ja, je kan niet alles hebben.....