Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Amke & Jeroen

07 September 2012 | Canada, Vancouver

Amsterdam 13:00 23 graden
Vancouver 13:00 21 graden
Nou daar gaan we dan. Het eerste verslag(je) van ons. Redelijk vroeg uit de veren voor een vrije dag (7:30 uur). Laatste spullen in de koffer doen, huis opruimen en op weg. Eerst nog even langs de Spreewenlaan om ons afval daar in de container te gooien en de koelkast een klein beetje aan te vullen. Op naar de volgende, Spijksedijk; post uit de brievenbus halen en de platen water geven. Op naar Schiphol. Auto op quick parking, goed geregeld. Inchecken en gaan. Vlucht was goed en eigenlijk ging het best snel. Aangekomen in Vancouver was de rij voor deze douane wel heel lang??? Maar een uurtje later was het toch gepiept. Auto oppikken bij Hertz; een Toyota Rav4, leuk bakkie :) . Nu de weg nog vinden naar Beatty Street 773. Nokia rijden werkt als de brandweer. De rit naar het hotel was al leuk en mooi en vooral de bergen die je overal om je heen zit, zijn geweldig! Eenmaal bij het hotel ingechecked en weer naar buiten voordat we in slaap vallen (23:45 Nederlands tijd, 15:45 Canadese tijd). Over Robson str. gewandeld, wat een leuke winkel / eet straat is. Zonnetje schijnt lekker en het is ook lekker druk op straat. Op de terug weg aangewipt bij een klein Mexicaanse restaurantje. Zo eerste Corona is een feit! Eenmaal terug op de hotelkamer om 19:30 gaat het lichtje uit :)

• 09 September 2012 - 10:35

Arjan:

Hoe rij je Nokia als de brandweer? :-)