Dag 3 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Amke & Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Amke & Jeroen

09 September 2012 | Canada, Vancouver

Vancouver 17 graden en bewolkt
Toch een beetje moe van de afgelopen 2 dagen want we werden pas om 6 uur wakker. Niet vervelend, want om 6 uur wakker worden is best laat met een jetlag. :) Vandaag stond “Grandsville Island” op het menu. Een klein eilandje binnen Vancouver met van alles erop. Voor namelijk de Public market was het plan van Amke om te gaan bekijken. We besloten deze keer met een “Hop-on / Hop-off” bus te gaan. Eerst even ontbijten, bij Tim Hortens deze keer. De Bagle Belt ging is er als koek (Bagle met ei, spek, tomaat en sla). De Public Market was erg leuk om te zien en er was van alles te koop. Voornamelijk veel groenten, vis en vlees. Alles zag er supernetjes en mooi uit. Uiteraard konden we het niet nalaten en hebben 2 kleine cheescakejes gekocht, die we met een lekker bakje koffie/cappuccino heerlijk buiten hebben opgegeten. De volgende Hop-off was bij een een of andere Chineese dokter die een tuin had geschonken aan Vancouver. We hadden een Chineese vrouw die Engels sprak die de rondleiding deed. Er was inderdaad wat spraak verwarring….. Jeroen heeft nog even als Chineese draak model gestaan en dat ging hem aardig af :). Volgende stop was de Old Spaghetti Factory daar hebben we genoten van een heerlijke verlate lunch/vervroegd diner, beide zaten bomvol na het eten, dus besloten we het laatste deel maar te lopen. Eenmaal weer bij het begin punt zijn we op de rode lijn gestapt (die andere was blauw :)). Mooie tocht door Stanley park gedaan, we hadden een praatgrage chauffeur dus we hebben weer van alles opgestoken over Stanley Park. Bijna aan het einde van de lijn uit gestapt en naar het hotel gelopen. Moe en voldaan weer naar bed, morgen wacht de eerste auto rit!